Công ty KCC (Việt Nam) tiên phong ứng dụng AI vào phần mềm pha màu sơn

Song song với danh mục sơn cao cấp và những ứng dụng tiên tiến trong lĩnh vực xây dựng và ô tô.Phần mềm phối màu chạy bằng trí tuệ nhân tạo (AI) mang tên KCC Smart là điểm nhấn hấp dẫn trong workshop tạo dựng xu hướng.
“Hãy chọn màu của bạn” là tiêu chí của Công ty KCC (Việt Nam).
“Gam màu” KCC trong bức tranh công nghiệp hóa
Trải qua 66 năm phát triển, KCC đã tạo được chỗ đứng vững chắc trên thị trường đa ngành như vật liệu xây dựng, khung cửa sổ, kính, chất phủ (sơn), vật liệu cao cấp, silicon. Tập đoàn KCC hiện đang vận hành 25 chi nhánh và 19 nhà máy trên toàn cầu, trong đó có 15 chi nhánh trong nước tại Hàn Quốc và 10 nhà máy ở nước ngoài đặt tại Trung Quốc, Việt Nam, Thổ Nhĩ Kỳ, Ấn Độ, Ả Rập Saudi,…
Remember: even if the channel you’re considering is all the rage right now, it might not fit your brand. Always make informed decisions that directly relate to your company. Otherwise, your message won’t be delivered to its intended audience and you’ll have wasted time, effort and money.
Know Your Digital Goals
The first step is clearly identifying which goals you want to achieve. Get specific. Do you want to increase brand awareness? Are you all about locking in leads? Do you want to establish a strong network of influencers that can help you be discovered? How about pushing engagement on social media?


Get Specific
A useful tool for narrowing down your goals to ensure they’re viable is the SMART mnemonic. It’s important to get specific to understand exactly what you’re working towards, and help you break down the process of hitting your targets. This is exactly what this mnemonic helps you to achieve.
- Does the channel reach my intended audience?
- Is the channel sustainable and affordable within my company’s marketing budget?
- Will I be able to measure the success of the channel?
- Does the channel allow me to express my brand’s intended message?
- Do the channels I’m considering work together to convey my message?

Always Remember Your Goals!
Establishing a solid vision for your business is the first step to planning your digital marketing budget. Always keep your final goals in sight when organising anything for your company. When deciding which steps to take next in your business, ask yourself how they will help you achieve the goals you outlined in Step #1. This will ensure that you stay on track and prevent you from spending your budget on anything that won’t help you achieve.
Cum et essent similique. Inani propriae menandri sed in. Pericula expetendis has no,
quo populo forensibus contentiones et, nibh error in per.Denis Robinson
As your budget progresses and evolves, continue referring to your SMART objectives. Stay focused and remember your goals – they will always inform what your next step will be!